مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-11پزشكي

فوتی های کرونایی گیلان کاهش یافت/ خطر ریزش کادر درمانی در پیک دوم


نماینده وزیر بهداشت در گیلان از کاهش قابل توجه ورودی به بیمارستان ها همزمان با اجرای طرح مذکور خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه آمار فوتی های کرونایی ما کم شده و امروز دو بیمارستان پایلوت رازی و رسول اکرم(ص) رشت تخت خالی برای پذیرش بیماران داشتند.

- ایسنا/گیلان نماینده وزیر بهداشت در گیلان از کاهش قابل توجه ورودی به بیمارستان ها همزمان با اجرای طرح مذکور خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه آمار فوتی های کرونایی ما کم شده و امروز دو بیمارستان پایلوت رازی و رسول اکرم(ص) رشت تخت خالی برای پذیرش بیماران داشتند.

محمدحسین قربانی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو، با بیان اینکه استان گیلان طی 10 روز کانون بحران کرونای کشور بود، اظهار کرد: قبلا تمام تمرکز و تلاش و کوشش ما در قالب درمان بود لذا از 19 اسفندماه فاز اول غربالگری، آموزش، بهداشت و پیشگیری را مورد توجه قرار دادیم.

وی با اشاره به همکاری تمام بهورزان و خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی استان در کنار نیروهای بسیج در طرح بیماریابی، آموزش و هدایت به مراکز بهداشتی درمانی، افزود: براساس آخرین آمار، یک میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت دو میلیون و 600 هزار نفری گیلان تحت پوشش طرح غربالگری کرونا قرار دارند که معادل 40 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونایی گیلان کاهش یافت/ خطر ریزش کادر درمانی در پیک دوم

فوتی های کرونایی گیلان کاهش یافت/ خطر ریزش کادر درمانی در پیک دوم